Erg leuk en verslavend
Erg leuk om te doen en verslavend tot en met. Kan bijna niet meer door het huis lopen zonder te speuren naar potentiële vliegende/kruipende 'slachtoffers'. De trekker is 'ruk'. Veel te zwaar. Is denk ik wel wat aan te doen. Misschien ben ik verwend met mijn eigen buksen. Maar goed, het drukt de pret niet. Aanrader dus.






