Kortom geweldig
Een aanrader voor iedereen die geniet van schieten met een vuistwapen.
Pluspunten:
(In mijn beleving) kom ik er beter me af dan met een revolver
Door het ergonomische opzet stukje past ze perfect in mijn hand
Ze is geweldig in balans waardoor je de opslag heel gelijk opgangt
Met bijna alle minutie soorten op Geco na presteert ze geweldig






