dan liever een nieuwe
Ik ben al jaren een trouwe klant bij Krale, altijd goed geholpen en geadviseerd. Het valt mij op dat de inruilprijzen erg tegenvallen, jammer, dat zou een verbeterpunt moeten zijn als je een nieuw wapen koopt, ik vind dat Krale daar eens over na zou moeten denken.






