Goede service Krale
De magazijnen passen goed. Maar het gas verbruik is wel behoorlijk hoog. Dit kan aan de magazijnen liggen, maar kan ook inherent zijn aan de replica. Ik merk dat ik met CO2 minder verbruik.
Krale zelf verzendt snel en de artikelen zijn altijd goed verpakt. Dat is voor mij de grootste reden om vooral bij Krale te bestellen!






