Ik schiet een Hatsan invader auto, deze semi-automatische PCP schiet met deze kogeltjes en de standaard 6,35 van Snowpeak loepzuiver. Ik schiet op 50 meter zonder opleggen alles makkelijk aan wat ter grote is van een tennisbal.
Wat ik fijn vind, is dat ze voorzien zijn van olie, dat maakt de semi-auto actie soepel en spaart de O-ringen waar je grendel in sluit. Zou ik er een wedstrijd mee schieten?
Vast niet, dat is een te groot risico, maar ik garandeer je voor deze prijs vind je geen beter kogeltje. De lichtere 5,5 en 4,5 zijn minder constant qua kwaliteit en zeker nog steeds aantrekkelijk als je lekker wil knallen.
Levering
5
Product
5
Service
5
Pellets snowpeak
Gereviewd doorJosé Luis Huerta
Excellent pellets 6.35.
Levering
5
Product
3
Service
5
Bevallen prima
Gereviewd doorGerjan
Vanmiddag wat pellet/slug test gedaan op 40 meter met een Sumatra .25 carbine. 6 schots/1 magazijn en daarna weer op 180 bar gevuld.
Gek genoeg kleinste groepje geschoten met deze dingen. In mijn buks beter dan JSB, JTS, H&N gegoten en geperste slugs.
Toch maar 3 sterren, omdat er veel ellende in een blikje zit. Een hoop pellets zijn helemaal niet bruikbaar, veel rommel en olie zoals anderen ook ervaren.
Pellets met heel heet water spoelen en daarna te drogen leggen is een must.
De Snowpeak pellets in verschillende kalibers doen het toevallig goed in m'n Koreaanse buksen. In de Europeanen weinig succes mee gehad.
Levering
5
Product
5
Service
5
Top pellets voor de prijs, geurtje is wel minder.
Gereviewd doorJ. van der Poel
Ik gebruik deze pellets in mijn FX Dreamline en Crown. Qua accuraatheid doen ze op 100 meter niet onder voor mijn JSB's. Nadeel is wel dat het doosje en pellets stinken naar frituurvet. :(
Levering
5
Product
1
Service
5
zooi beneden peil rommel ect
Gereviewd doorbenny
vuil stinkend en vooral storend net zo accuraat als met stenen gooien op 50m
Levering
5
Product
4
Service
5
Goede tuinplinkers.
Gereviewd doorUwe
Ik heb inmiddels de pellets binnen. Ze zien er goed uit, wel stinkende olie, plus de gewichten zijn erg inconsistent. Het komt in de grains niet overeen met wat er op de blikjes vermeld staat. Ze zijn zwaarder.
.30 - 50.46 zijn werkelijk 51.47 gr-52.19 / kop maat 7.65 /rokje 7.70
.30 - 45.68 zijn - 47.82 -48.67 gr / kop maat 7.60 / rokje 7.70- 7.77 - 7.74
.25 - 25.46 zijn - 25.79 - 26.08- 26.88 - kop maat = 6.37-6.35/ rokje 6.48-6.50
.25 - 32.41 zijn - 33.24 - 33.44 - 33.18- kop maat - 6.33 / rokje - 6.45
Wat wel mooi is: blikjes met schroefdeksel, geweldig. Alleen daarvoor koop is ze al.
Vanmorgen even een kleine vergelijkingstest van de Snowpeak .25/.30 met de JSB .25 king en Heavy en de .30 snowpeak met de JSB de 44.75/50.15. De Snowpeak pellets heb ik eerst gewassen met 99.6 % alcohol. De Snowpeak pellets zijn niet geschikt voor de oude type Daystate magazijnen. De rokjes zijn te klein, ze vallen door het magazijn, dus de .30 zijn geschoten met een single shot tray.
Levering
5
Product
5
Service
5
Net kogeltje en schiet prima met de Avenger 6.35 bullpup.
Gereviewd doorL. V.
Kogeltjes zijn voordelig en schieten prima constant, wel even wassen i.v.m. schilfers en olie. Gewicht en maat vrij constant en is de prijs dik waard!